Κορίτσια μήπως δυσκολεύουμε τη ζωή μας μόνες μας τελικά ??

Γυναίκες….Δύσκολη περίπτωση ή απλά δυσκολεύονται οι ίδιες??

Θέλετε να σας πω ένα μυστικό όταν μου είπαν ότι το παιδί μου θα είναι αγοράκι πέταξα από τη χαρά , όχι πως δε θα πέταγα αν ήταν κοριτσάκι μη με παρεξηγήσετε απλά πραγματικά πιστεύω ότι  οι άντρες περνάνε καλύτερα σε αυτή τη ζωή ! Είναι πιο ελεύθεροι και πιο ευτυχισμένοι πραγματικά και ουσιαστικά ! Και αυτό ήταν το μόνο πράγμα που θέλω για το παιδί μου να είναι ευτυχισμένο!!

Η γυναίκα από μικρό κοριτσάκι γεμίζει απαιτήσεις από παντού :  Είναι λες και μας βάζουν ένα τσιπάκι και πρέπει να μας απασχολεί τι πιστεύει ο άλλος για μας για όλες μας τις ιδιότητες !  Μας μαθαίνουν ότι ΠΡΕΠΕΙ να μιλάμε , να ντυνόμαστε , να αισθανόμαστε σαν τους άλλους και αν οι άλλοι δε μας αποδεχτούν ή δε μας αγαπούν καταρρέει όλος ο κόσμος μας.

Είμαστε προγραμματισμένες να παίρνουμε ολοκλήρωση εάν και εφόσον είμαστε καλές κόρες, μάνες , γιαγιάδες, φίλες, σύζυγοι και εργαζόμενες! Τα κάνουμε όλα και συμφέρουμε και αν κάτι δεν το φέρουμε εις πέρας μπορεί να πέσουμε και σε κατάθλιψη!

Θα σας προτείνω την εξης άσκηση : Κλείστε τα μάτια και σκεφτείτε ότι μεγαλώνεις με ενοχές και ΠΡΕΠΕΙ . ΠΡΕΠΕΙ να είσαι καλό κορίτσι, καλή μαθήτρια, σοβαρή, μετρημένη, να μη δίνεις δικαιώματα, να μη χαλάς το χατίρι των γονιών σου , να σπουδάσεις , να κάνεις οικογένεια, να κάνεις παιδιά, για ότι κάνει ο άντρας σου  φταις εσύ , για ότι κάνουν τα παιδιά πάλι φταις εσύ , να είσαι νοικοκυρά μην είσαι ακαμάτρα ανεπρόκοπη, να κάνεις περήφανο τον πατέρα να κυκλοφοράει με καθαρό κούτελο, να μην χωρίσεις θα είσαι στιγματισμένη μια ζωή ….να ….να …να (αισθανθείτε ελεύθερα να συμπληρώσετε τη λίστα την ατελείωτη)  !!

Σε αυτό το σημείο αναρωτιέμαι ….μα  φταίνε οι  γυναίκες που είναι Άβυσσος μια η κόλαση και μια ο παράδεισος ???

Σαν μάνες βιώνουμε την ενοχή της ενοχής …ω ενοχή! Απλό την  πρώτη κιόλας στιγμή της εγκυμοσύνης αρχίζει το ματσ . Μην φας αυτό , μη πιεις το άλλο , μα πως κάνεις έτσι και γκρινιάζεις , μα πόσα κιλά πήρες , μα γιατί γέννησες με καισαρική, θηλάζεις?….. Όχιιιιιι ντροπή, μα θηλάζεις ακόμα.. πότε θα σταματήσεις , μα είναι άτακτο το παιδί σου κάνε κάτι, κακός μαθητής ε? μα δεν ασχολείσαι στο σπίτι? , –  ουφ κουράστηκα δε γράφω άλλα διότι μόνο που τα βλέπω νευριάζω και όλα αυτά τα ακούς από την οικογένεια σου και από τους φίλες σου!! Μα δεν είναι φοβερό??

Οι γυναίκες μεταξύ τους θέλουνε να φάνε η μια την άλλη , υπάρχει μπόλικη κακία , ζήλεια, αδικία, θάψιμο, και πολύ μα πολύυυυυυυ κριτική !!!! Η κάθε μία ξέρει καλύτερα να αναθρέψει το παιδί της γειτόνισσας  , είναι απολύτως σίγουρη για την άποψη που έχει σε ένα θέμα και σε κράζει που εσύ δεν έχεις την ίδια διαύγεια πνεύματος και ξέρει επίσης πολύ καλά να σου ρίξει μια κλωτσιά την ώρα που είσαι ήδη κάτω και έκανες το λάθος να της ζητήσεις συμβουλή!

Πως αισθάνεστε μετά από όλα αυτά? Νιώθετε υπέροχα ?

Είμαι σίγουρη ότι αισθάνεστε χάλια διότι όλα αυτά σας αγχώνουν σας νευριάζουν και σας αναστατώνουν! Γιατί το κάνετε λοιπόν?? Γιατί κρίνετε? Γιατί κράζετε ? Γιατί τσακώνεστε?

Το να είμαστε αυτό που ΠΡΕΠΕΙ είναι σημαντικό στη ζωή μας συμφωνώ , αλλά δεν είναι αυτοσκοπός! Το να είμαστε αυτό που θέλουμε όμως είναι αυτοσκοπός !! Αν αλλάξουμε εμείς θα αλλάξουν και οι άλλοι γύρω μας! Αν σταματήσουμε να κριτικάρουμε τη φίλη θα σταματήσει και αυτή, δώστε το καλό παράδειγμα στους άλλους και στα παιδιά σας!

Επειδή ακριβώς είμαι γυναίκα και μεγαλώνω την επόμενη γενιά  θέλω να αλλάξω να γίνω καλύτερη εγώ για να ακολουθήσουν με τη σειρά τους οι υπόλοιποι το παράδειγμα μου!! Εμείς οι γυναίκες αντί να κριτικάρουμε η μια την άλλη θα μπορούσαμε να δείχναμε κατανόηση η μια στην άλλη αφού ξέρουμε τι ακριβώς περνάμε!

Μερικές ιδέες για αλλαγή :

  1. 1.       Μην είσαστε ΤΟΣΟ ειλικρινής ΔΕΝ χρειάζεται – να ξέρετε πότε να σταματάτε να μιλάτε!!! Αν είναι να πληγώσετε τα συναισθήματα της φίλης σας πολύ απλά μην της πείτε την άποψη σας σχετικά με μια απόφαση που πήρε! Δεν θα πείτε ψέματα απλά δεν θα πείτε όλη την αλήθεια!! Καταλαβαίνετε τι εννοώ όχι υπερβολές ! Αν πάλι σας ζητήσει την άποψη σας πριν πάρει την απόφαση πείτε την αλλά με τακτ και με αγάπη!  Μια φίλη μου παντρεύτηκε πρόσφατα και είχε φτιάξει τα μαλλιά πολύ ωραία κατά την άποψη μου αλλά η «κολλήτη» της μπήκε μέσα και της είπε «Μα έτσι τα έκανες τα μαλλιά σου τελικά γιατι δε στα έκανε έτσι και αλλιώς μπλα μπλα μπλα» Χρειαζόταν αυτό το σχόλιο στη πιο όμορφη μέρα της ζωής της ??  Χρειαζόταν να της χαλάσει την ψυχολογία την ώρα που ετοιμαζόταν νύφη ? Αυτό λέγετε ειλικρίνεια ή κακία ?
  2. 2.       ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ !!!!! Θα μου πείτε τώρα , μα καλά εσύ είσαι η κυρία τέλεια και δε κριτικάρεις κανένα ? Όχι ..και γω κριτικάρω και πολλές φορές ακόμα και αν δεν τη πω την σκέφτομαι τη κακία μου , αλλά αυτό είναι το πρώτο και το μεγαλύτερο πράγμα που θέλω να βελτιώσω στον εαυτό μου διότι με χαλάει και χαλάει και το κάρμα μου ρε παιδί μου πώς να το κάνουμε!!!!  Αν η πεποίθηση μου είναι να ότι όλα είναι κύκλος και ότι δίνεις παίρνεις σκεφτείτε τι παίρνουμε όταν εκτοξεύουμε κακίες από δω και από κει……. 
  3. 3.       Aλλάξτε τη σκέψη σας!! Ναι …και δω αλλάζουμε τη σκέψη μας και πριν κατακρίνουμε μια συμπεριφορά ή ένα άνθρωπο σκεφτόμαστε διαφορετικά! Σκέφτομαι το λόγο που μπορεί να συμπεριφέρθηκε άσχημα κάποιος ή έκανε κάτι που εγώ δεν θα έκανα, και πολλές φορές πραγματικά φτάνω στο συμπέρασμα ότι δεν τους αδικώ που φέρονται περίεργα! Πρέπει όμως πραγματικά να έχουμε τη διάθεση να ψάξουμε αυτούς τους λόγους ! Αν πάλι δεν βρίσκετε κανένα λόγο τότε δε βρίσκω και γω κανένα απολύτως να συνεχίσετε την παρέα με ένα τέτοιο άτομο !
  4. 4.       Θυμηθείτε πως αισθάνεστε όταν κάποιος σας κριτικάρει ! Όταν θυμάστε πως είναι τότε είναι πιο εύκολο να πείτε όχι στη εσωτερική σας φωνή που λυσσάει για κριτική  !
  5. 5.       Αποφύγετε τα στερεότυπα! Πλέον ζούμε σε μια κοινωνία με πολύ πληροφόρηση και διαφορετικές απόψεις! Είναι τελείως ανούσιο να βάζουμε ταμπέλες και στερεότυπα δε βγαίνει ποτέ τίποτα καλό από αυτό! Εκτός των άλλων που ξέρετε εσείς πιο είναι το σωστό ??
  6. 6.       Γεμίστε αγάπη! Είμαι σίγουρη ότι στο τέλος θα νομίζετε ότι παίρνω τίποτα ληγμένα  χι χι χι αλλά βρε κορίτσια μου όταν δίνουμε αγάπη παίρνουμε αγάπη ! Έχω κάνει πολλές φορές πειράματα όταν πρέπει να συναντήσω ανθρώπους που είτε θεωρώ ότι έχουν αρνητική ενέργεια είτε πιστεύω ότι πιθανόν να έχουν μια τάση να προσβάλουν και πολύ συνειδητά έχω αποφασίσει από πριν να είμαι καλοσυνάτη και γλυκιά ΟΤΙ και αν γίνει ότι και αν μου πουν ! ΚΑΘΕ φορά με μαθηματική ακρίβεια στο τέλος συμφωνούν και με τις απόψεις μου. Επίσης σαν εκπαιδευτικός έχω αποφύγει πολλές φορές συγκρούσεις με παιδιά απλά και μόνο αν τους πω ότι τα αγαπώ και πραγματικά νοιάζομαι γι αυτά! Μια καλή κουβέντα και λίγη αγάπη κάνει θαύματα !!

Και μην ξεχνάτε εμείς οι μάνες μεγαλώνουμε την επόμενη γενιά ,ΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ γεμάτο αγάπη ή κριτική και κακία???

Σας φιλώ και σας στέλνω πολύ πολύ αγάπη !!!!!!!

                                                                                    Εύη

3 thoughts on “Κορίτσια μήπως δυσκολεύουμε τη ζωή μας μόνες μας τελικά ??

  1. Αγαπητή Εύη,
    η γραφή σου όπως πάντα πηγαία, αυθόρμητη και πολύ αληθινή! Έτσι είναι όντως τα πράγματα, όπως τα περιγράφεις.. Οι συμβουλές σου είναι επίσης εύστοχες και ξεκάθαρες..

    Εγώ ήδη έχω κάνει την αρχή, προσπαθώ να βγάλω την κριτική απο τη ζωή μου… και όταν το κάνω δαγκώνω τη γλώσσα μου για να με τιμωρήσω… Ελα να μαζευόμαστε πολλες σιγά σιγά..τέρμα τα ξεκατινιάσματα!!!

  2. Ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια!!! Επειδη και γω προσπαθω να κανω τα ιδια με εξυπηρετει να ξερω οτι θα ακολουθησω τα βηματα 1,2 3 να κανω την πραγματικοτητα μου καλυτερη !! Εγω λεω να κανουμε ενα κινημα “οτι και αν γινετε γυρω μας εμεις αντιδρουμε θετικα και δινουμε αγαπη ” χι χι χι χι χι

Leave a comment